v žití ze mě občas vypadne i to, z čeho mohou mít užitek i jiní a tady Vám to chci dát
Nákup routeru v Mironetu, nemožné!
Společnost Mironet se na svých webových stránkách chvástá silnými řečmi:
"Každý z prodavačů má hluboké technické znalosti a dokáže je srozumitelně podat, pomoci Vám s výběrem, poradit s porovnáním produktů. Naši zákazníci oceňují lidský přístup a ochotu našich prodejců."
[http://info2.mironet.cz/o-nas/predstaveni-spolecnosti cit 26.2.2013].
Což je pouze důkazem toho že na internetu může každý tvrdit cokoliv, a vydávat se za kohokoliv.
Realita je úplně jinde. A to i když jim dáte řadu odpustků a možností k nápravě. Nečekal jsem že vyrazit přímo na pobočku Mironetu například pro router a koupit jej je něco tak nemyslitelného.
Následuje přepis komunikace s prodejcem:
8.2.2013:
Prodejce:"Dobrý den"
Já:"Potřebuji do 16.2. router WR740N s firmwarem 4.23"
Prodejce: "Tak to nevím jestli bude s tímto firmwarem." a dále ticho žádná reakce.
Já: "V systému takovou informaci nemáte? Můžete zavolat do skladu nebo něco podobného?"
Prodejce: "To nevím kam bych volal, můžu zavolat šéfovi, ale ten mi nebere telefon.", ticho
Já: "Můžete ho sem třeba poslat ze skladu, podívat se na verzi a když bude správná, tak si ho koupím. Je to možné?"
Prodejce: "To nevím jestli to půjde", ticho
Já: "Můžete to zjistit?"
Prodejce: "No, leda až tu bude šéf"
Nechal na pobočce svůj email s ujištěním, že budu téhož dne informován zda je verze 4.23 skladem.
Systém ukazuje doručení 12.2.2013, stále dobrý.
O TŘI DNY POZDĚJI
Já: "Chci se zeptat co jste zjistil o tom routeru, je verze 4.23 dostupná?"
Prodejce: "To já vůbec nevím, nic jsem nezjišťoval, ale řekl jsem o tom šéfovi."
Já: "Žádný email mi ale nepřišel"
Prodejce: "Tak ho šéf asi neposlal"
Následuje nikam nevedoucí diskuze. Jako poslední možnost která je z mé strany možná informuji prodejce, že si router objednám a pokud verze nebude odpovídat v zákonné lhůtě vrátím.
Prodejce souhlasí, pokud jakési zamumlání lze považovat za souhlas.
Okamžitě provedu objednávku, systém ukazuje doručení 14.2.2013, stále dobrý.
TÝDEN OD ZAČÁTKU ŘEŠENÍ
Já: "Dobrý den"
Prodávající: "Dobrý den"
Já: "Přišel jsem si vyzvednout objednávku"
Prodávající koukající pod stůl: "Ale, já tu nic nevidím. To byl ten router."
Já: "Měl přijít včera"
Prodávající: "Tak včera nic nepřišlo"
Já: "Jak je to možné?"
Prodávající: "Když je sníh tak někdy nepřijedou"
Já: "Ale říkal jsem vám že to potřebuji do 16.2., mohl jste mě už před týdnem informovat, že zboží nejste schopni zajistit!"
Prodávající: "No není tu, smůla!"
Já: "Je možné že dorazí ještě dnes?"
Prodávající: "To může"
Já: "Můžete to zjistit?"
Prodávající: "To nevím jak"
Já: "Že by jste třeba někam zavolal?"
Prodávající: "To nevím kam. Kdyby tu byl šéf, ten by to věděl a možná zjistil.
Já: "A bude tu?"
Prodávající: " Bude tu od jedné hodiny."
Já: "Čekat tu na něj nebudu. Může se spolehnout, že když vám tu nechám znovu email, že mi přijde odpověď?"
Prodávající: "To spíš tu nechte telefon a my vám zavoláme"
Následuje další zbytečná diskuze, odcházím a nechávám na sebe telefonní číslo. Šéf "pobočky" p. Jan F. mi má volat okamžitě po jedné hodině, zda zboží dorazí.
Toho dne a ani žádného jiného nezavolá.
Automat mi 19.2.2013 oznámí, že zboží dorazilo na pobočku.
Výsledkem jsou tří ZBYTEČNÉ cesty na pobočku, naprostá neschopnost, NEOCHOTA ani vůle hledat nějaké řešení a současně ani zboží není zajištěno VČAS.
Jednalo se o položku v řádech stokorun. Nedovedu si představit po takového zkušenosti, kupovat něco s desetinnou čárkou více vpravo!
V soboru ráno 16.2.2013 v úplně jiném městě jdeme po ulici, náhodou vlezeme do obchodu (jopc). Zeptáme se prodavače: "Máte bezdrátový router WR740N?". Odpověď: "Ano, ale doporučili bychom model s odjímatelnou anténou WR741ND přibližně za stejnou cenu", "Ne děkujeme, máme ověřen WR740N s fw 4.23", tato informace, jak jsme později zjistili, byla přímo na krabici. Přesto prodejce krabici rozdělal a zkontrolovat hodnotu přímo na štítku. Zde nákup trval ani ne pět minut.
Nojo, jde to i jinak. A člověk kvůli tomu nemusí ani na jinou planetu. Neuvěřitelné. Je to jako se vším, hlavně o štěští. A pak se taky třeba poučí a dá si bacha nech někam strčí nos.
Odpovědět
Komentáře k tomuto příspěvku jsou zakázány.