v žití ze mě občas vypadne i to, z čeho mohou mít užitek i jiní a tady Vám to chci dát

Nákup routeru v Mironetu, nemožné!

February 26, 2013 v Hemzy od Michal

Společnost Mironet se na svých webových stránkách chvástá silnými řečmi:

"Každý z prodavačů má hluboké technické znalosti a dokáže je srozumitelně podat, pomoci Vám s výběrem, poradit s porovnáním produktů. Naši zákazníci oceňují lidský přístup a ochotu našich prodejců."

[http://info2.mironet.cz/o-nas/predstaveni-spolecnosti cit 26.2.2013]. 
Což je pouze důkazem toho že na internetu může každý tvrdit cokoliv, a vydávat se za kohokoliv.

Realita je úplně jinde. A to i když jim dáte řadu odpustků a možností k nápravě. Nečekal jsem že vyrazit přímo na pobočku Mironetu například pro router a koupit jej je něco tak nemyslitelného. 

Následuje přepis komunikace s prodejcem:

8.2.2013:

Já:"Dobrý den"
Prodejce:"Dobrý den"
Já:"Potřebuji do 16.2. router WR740N s firmwarem 4.23"
Prodejce: "Tak to nevím jestli bude s tímto firmwarem." a dále ticho žádná reakce.
Já: "V systému takovou informaci nemáte? Můžete zavolat do skladu nebo něco podobného?"
Prodejce: "To nevím kam bych volal, můžu zavolat šéfovi, ale ten mi nebere telefon.", ticho
Já: "Můžete ho sem třeba poslat ze skladu, podívat se na verzi a když bude správná, tak si ho koupím. Je to možné?"
Prodejce: "To nevím jestli to půjde", ticho
Já: "Můžete to zjistit?"
Prodejce: "No, leda až tu bude šéf"
Nechal na pobočce svůj email s ujištěním, že budu téhož dne informován zda je verze 4.23 skladem.
Systém ukazuje doručení 12.2.2013, stále dobrý.

O TŘI DNY POZDĚJI 

dojdu znovu OSOBNĚ na pobočku a ptám se prodávajícího:
Já: "Chci se zeptat co jste zjistil o tom routeru, je verze 4.23 dostupná?"
Prodejce: "To já vůbec nevím, nic jsem nezjišťoval, ale řekl jsem o tom šéfovi."
Já: "Žádný email mi ale nepřišel"
Prodejce: "Tak ho šéf asi neposlal"
Následuje nikam nevedoucí diskuze. Jako poslední možnost která je z mé strany možná informuji prodejce, že si router objednám a pokud verze nebude odpovídat v zákonné lhůtě vrátím.
Prodejce souhlasí, pokud jakési zamumlání lze považovat za souhlas.

Okamžitě provedu objednávku, systém ukazuje doručení 14.2.2013, stále dobrý.

TÝDEN OD ZAČÁTKU ŘEŠENÍ

dorazím opětovně OSOBNĚ přibližně ve 12:20 na pobočku a ptám se prodávajícího:
Já: "Dobrý den"
Prodávající: "Dobrý den"
Já: "Přišel jsem si vyzvednout objednávku"
Prodávající koukající pod stůl: "Ale, já tu nic nevidím. To byl ten router."
Já: "Měl přijít včera"
Prodávající: "Tak včera nic nepřišlo"
Já: "Jak je to možné?"
Prodávající: "Když je sníh tak někdy nepřijedou"
Já: "Ale říkal jsem vám že to potřebuji do 16.2., mohl jste mě už před týdnem informovat, že zboží nejste schopni zajistit!"
Prodávající: "No není tu, smůla!"
Já: "Je možné že dorazí ještě dnes?"
Prodávající: "To může"
Já: "Můžete to zjistit?"
Prodávající: "To nevím jak"
Já: "Že by jste třeba někam zavolal?"
Prodávající: "To nevím kam. Kdyby tu byl šéf, ten by to věděl a možná zjistil.
Já: "A bude tu?"
Prodávající: " Bude tu od jedné hodiny."
Já: "Čekat tu na něj nebudu. Může se spolehnout, že když vám tu nechám znovu email, že mi přijde odpověď?"
Prodávající: "To spíš tu nechte telefon a my vám zavoláme"
Následuje další zbytečná diskuze, odcházím a nechávám na sebe telefonní číslo. Šéf "pobočky" p. Jan F. mi má volat okamžitě po jedné hodině, zda zboží dorazí.
Toho dne a ani žádného jiného nezavolá.

Automat mi 19.2.2013 oznámí, že zboží dorazilo na pobočku.

Výsledkem jsou tří ZBYTEČNÉ cesty na pobočku, naprostá neschopnost, NEOCHOTA ani vůle hledat nějaké řešení a současně ani zboží není zajištěno VČAS.

Jednalo se o položku v řádech stokorun. Nedovedu si představit po takového zkušenosti, kupovat něco s desetinnou čárkou více vpravo!

V soboru ráno 16.2.2013 v úplně jiném městě jdeme po ulici, náhodou vlezeme do obchodu (jopc). Zeptáme se prodavače: "Máte bezdrátový router WR740N?". Odpověď: "Ano, ale doporučili bychom model s odjímatelnou anténou WR741ND přibližně za stejnou cenu", "Ne děkujeme, máme ověřen WR740N s fw 4.23", tato informace, jak jsme později zjistili, byla přímo na krabici. Přesto prodejce krabici rozdělal a zkontrolovat hodnotu přímo na štítku. Zde nákup trval ani ne pět minut.

Nojo, jde to i jinak. A člověk kvůli tomu nemusí ani na jinou planetu. Neuvěřitelné. Je to jako se vším, hlavně o štěští. A pak se taky třeba poučí a dá si bacha nech někam strčí nos.

 

Odpovědět

Komentáře k tomuto příspěvku jsou zakázány.